Telia är skumma!

Här har man fast telefon, bredband och digital-TV genom Telia... och så beställer man mobilt bredband från Telia, och väljer den variant där det blir ett komplement till det fasta bredbandet... och så får man avslag. (???)
Bara för att dom gjort en kreditkoll (vilket dom väl gjorde innan dom beviljade bredband och digital-TV med?) och fann att jag har betalningsanmärkningar (som det fanns skulder knutna till då jag beviljades bredband och digital-TV)... så är jag inte betrodd att ha ett mobilt bredband, som skulle ha kostat mej 99 - 149:-/månad.

Men... jag är betrodd att ha bredband och digital-TV - som kostar bra mycket mer än 149:-/månad?

Hur skumt är inte det?

Jag menar... Jag ÄR ju redan kund!
Och, har redan fast telefon, fast bredband och digital-TV genom Telia.
Och, är inte pålitlig nog att få mobilt bredband, som komplement till det fasta bredbandet?

*jisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0