Människorna behöver sanningen

Ända sedan jag såg de första scenerna som kablades ut över världen den 11 september 2001 så har jag haft min känsla för att detta inte var "på riktigt".
Denna känsla har under åren bara blivit starkare och starkare. Och, jag har alltid känt en stark övertygelse om att det är bra mycket mera bakom 911 än några galna terrorister. (och en passiv president?)

Vartefter folk lägger ut videor på YouTube som talar för att myndigheterna vet mer om detta än vad som kommit fram eller ens undersökts så försvinner videorna, YouTube får stränga order att ta bort videorna och att stänga ute de som lagt upp dessa.
Ett sånt betéende säger åtminstone mej att det finns dom som inte vill att dessa sanningar ska komma ut till allmänheten.

Den här videon är mycket intressant (tycker jag).
Sen får vi väl se hur länge den kommer att vara möjlig att se.

Kommentarer
Postat av: Eine

Såg att inlägget var så långt så jag har inga möjligheter atts se hela ikväll. Måste vakan före kl.o 6 för att hinna till jobbet. Om du har möjlighet så kan du väl skicka detta inlägg/film till min e-post så att jag kan titta den färdigt när jag har tid. Ta vara på dig själv och gräv tills vi får veta sanningen.

2008-09-29 @ 22:34:56
URL: http://metrobloggen.se/EMY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0