Nu är den här!

Ända fram till vid lunchtid stod det på Postens söktjänst att min försändelse låg kvar i Stockholm södra.
sen kom det plötsligt ett sms, som berättade att den anlänt till mitt utlämningsställe - OKQ8-macken drygt 7 km hemifrån (enkel resa). Och, då jag tittade igen på Postens söktjänst så stod det även där att den fanns på macken.
Men, ingenting om att den lämnat Stockholm södra.

Och, nu är den här!
Och, innan jag ens gjort något mer än att ladda batteriet så tog jag en bild på den:


Nu ser jag att den oranga lampan blivit grön - vilket indikerar att batteriet är fulladdat.
Så, nu ska vi bekanta oss med varann min webbook och jag.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hejsan! Jag blev lite förvånad av att se din blogg... Är det du som också är Livsturisten - alltså har du TVÅ bloggar eller har du bara ändrat utseende på din blogg?? Hur som helst så önskar jag dig en jättefin dag! Solen skiner på mig. KRAM

2008-10-03 @ 09:53:40
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0