Kaffehörnans utmaning

Fick en ny rolig utmaning av Eva-Marie.

Kaffehörnans utmaning!

* Vilken blogg besöker du allra först när du loggat in ?

Förr var det alltid Chaos. Men, sedan hon tog bort sin blogg har det känts lite vilset.
Och, numera är det oftast Lottie, Marie-Anne eller Eva-Marie som får mitt första besök för dagen.

* Vad har du för klädstil?

Oj. Det går nog inte att definiera en stil... Jag klär mej i mjuka, varma, rymliga kläder.
Hemma är det oftast mysbyxor, T-shirt och min fleecemorgonrock (det är kallt inne så här års).

* Vilken artist beundrar du mest?

Mycket svår fråga...
Björn Skifs är den som jag beundrat längst. Sedan jag var 10 år.
F.ö kan jag - i skrivande stund - inte komma på någon alls som jag beundrar... *hmm*

* Vilken resa är den längsta du gjort?

Det var nog den då jag åkte med mina 3 kompisar till Ängelholm (från Stockholm) i december 1980 (tror jag det var) och medan vi var i Ängelholm åkte vi till Helsingborg, och tog färgan över till Helsingör, och var i Danmark i några timmar.

* Vilken dryck nyttjar du allra mest?

Imsdals vatten och Green Tea with Lemon

Jag utmanar: Alla som känner för det får anta denna utmaning! ;)

Skicka gärna denna utmaning till 4 st som du tycker gör trevliga bloggar. När du skickat din utmaning, låt dem få veta att du har något till dessa.

Kommentarer
Postat av: marie-anne

ha en underbar dag i höstens skiftande färger kram från Marie-anne

Postat av: Eva-Marie

Tack för att du antog utmaningen! Och tack för att du så ofta besöker mig - det uppskattar jag! KRAM

2008-10-14 @ 18:21:16
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0