Välkommen till min nya blogg!

Den första bloggen med detta namn låg på Angelfire.com och jag byggde den själv med koder, som jag lärde mej själv genom att läsa html.

Den uppdaterades flera gånger dagligen, och var väldigt välbesökt och omtyckt.

1998, då jag brände mej mycket illa på en skara människor jag träffat på online, så flyttade jag min blogg, döpte om den osv... och sedan dess har den flyttat runt en hel del.
Nu har den landat här... och lite drygt 10 år senare har den återfått ursprungligt namn.

Alla inlägg är utspridda över alla olika platser som jag bloggat på, förståss...

Men, nu är jag här.
Och, samma anda kommer att vara här som på den ursprunliga bloggen anno 1997.
En av Sveriges första bloggar är online igen!

Välkommen att följa med på resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0