Älskaren

Jag hittade en historia hos 'En Glad Prick' och kunde inte låta bli att låta er - som läser här - få ta del av den.

En kvinna hade en älskare medan gubben var på jobbet. En dag då hon var i säng med älskaren, hörde hon till sin stora skräck att gubben parkerade på garageuppfarten.

 - Gode Gud, det är min man! Få på dig kläderna och hoppa ut Genom fönstret! Han kommer hem tidigt idag!

- Jag kan inte hoppa ut genom fönstret - säger älskaren i panik. - Det regnar där ute.

- Om min man hittar oss tillsammans här inne, kommer han att döda oss båda! Han har temperament som en lieman och en stor revolver! Regnet är det minsta av våra problem, - ropar kvinnan förskräckt.


Älskaren glider ut ur sängen, griper sina kläder och hoppar ut från fönstret.Medan han börjar att springa nedöver gatan i strilande regn, upptäcker han snabbt att han har hamnat mitt i det årliga maratonloppet.

Han är omgiven av minst 300 andra löpare. Älskaren gör sitt bästa för att springa i takt med de andra, men det är inte helt enkelt, i betraktning att han springer splitt naken med sina kläder under armen. En liten grupp joggare betraktar honom nyfiket innan de vågar sig upp till sidan av honom

- Joggar du alltid naken? frågar en av dem

- Ja visst, - svarar älskaren och försöker få ordning på andningen. - Det ger en vidunderlig frihetskänsla att känna vinden mot hela kroppen.

En annan joggare frågar:

- Joggar du alltid med kläderna under armen?

- Ja visst, - svarar älskaren flämtande. - På det sättet kan jag klä på mig så snart loppet är över, sätta mig i bilen och pallra mig hem.


En tredje joggare vågar sig bort och frågar:

- Har du alltid kondom på dig när du joggar?

- Bara när det regnar!


Kommentarer
Postat av: Lottie

hahaha.. underbart!! :)))

2008-10-13 @ 18:20:53
URL: http://photobloggen.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack för dagens skratt!! Den var riktigt bra och jag hade inte hört den förut heller.



Kram Ingrid

2008-10-13 @ 21:31:51
URL: http://stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0