Ibland lönar det sej inte att hänga på låset!

Den 19 september fick jag ett mail från The Phonehouse, som berättade att den lilla webbook'en nu fanns i lager. Jag hade anmält mej till att vilja ha mail om då den kom in.
Så, genast gick jag till The Phonehouse på webben och beställde min.
Tänkte att jag skulle göra det genast, eftersom jag väntat så... och eftersom fler kanske hade samma tanke. Och, jag ville ju inte vänta ännu längre, nu när jag kände att jag tjänat ihop pengarna till den.

Så, jag beställde den... på morgonen den 19 september. Leverans mellan 1 - 4 vardagar, stod det.

Idag ringde jag till The Phonehouse och frågade efter datorn, eftersom den inte kommit ännu.
Och, "Björn" tittade efter... och upptäckte att jag tydligen lagt ordern innan dom hunnit ändra i datorn.
Så, min order stod som restnoterad pga att datorn inte ännu kommit in.
Och, hade jag inte ringt så hade den stått kvar så. För, något hade blivit fel.

Nu sa "Björn" att han sagt till dom på lagret att ta min order först, och att den skulle gå iväg i eftermiddag.



Han sa att den dyker upp hos mej på måndag eller tisdag.

Nu återstår att ifrågasätta - igen - hos Telia, varför i hela världen jag inte får komplettera mitt fasta bredband (som jag har genom dom) med ett mobilt (som dom själva föreslår till sina kunder på sin hemsida).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0