"...jag blir ljusblå då"

I min "chat-barndom", närmare bestämt 1997-98, så hade jag några riktigt roliga vänner online.
Vi hade jätteroligt på chatten på natten (ooops, rim. *lol*) och, 2 av "de 3 'A:na' i H-sand" lärde mej dessutom att umgås med människor "IRL" igen, efter många år i isolering.

Deras respektive alias band dom samman i ett "tema": James Hund (som jag sen döpte om till Vovven - och han använder ännu Vovven), A-Wild (som jag döpte om till Vilden, och Grrr (själv kallades jag för Angel).

Vovven skickade en ljudfil till mej en natt... och, den låten har jag sedan dess alltid förknippat med honom.
Och, alltid då jag hör låten så minns jag de goda, glada tiderna på Aftonbladets chat.

Den e så söt, den låten!
Och, här får även ni höra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0